søndag den 29. april 2012

Min søndag i collage

Hej læsere.
Idag var jeg som sagt sammen med søde Julie, til omkring 2 tiden. Vi hyggede. Vi gik en tur, tog nogle billeder og fniste som sædvanligt. Hun er en dejlig pige! Min mor og far holdte en lille "forsinket" påske frokost, med min mormor og morfar, min lillebror og hans ven, min far og mor og Julie og jeg. Julie tog desværre hjem bagefter, og det samme gjorde min mormor og morfar. Det viste sig så, at min mor havde inviteret min farmor og farfar over til kaffe (+ noget lækkert lagkage og gulerodskage).
Da vi have slået maver og min farmor og farfar vat taget hjem, løb jeg en tur ned forbi min mormor og morfar (jeg så meget til dem idag). Jeg skulle hjælpe min mormor med at skrive en sang til min kusines konfirmation over på computeren. Da jeg så blev færdig med det, ville min morfar vise mig noget. Det viste sig at være det her, UTROLIGT flotte spejlrefleks kamera fra Olympus, hvor man skal bruge film i! Jeg ELSKER det, men indtil videre er det kun til lån. Nu tror jeg, at jeg vil smutte til køjs, og få en god nattesøvn.


-Tanker fra mig. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar