torsdag den 31. maj 2012

Pinse weekendt

Hej bloggen.
I sidste weekendt (pinse), var jeg så nærig og sagde til mine forældre, at jeg ikke havde lyst til at tage med til Skagen. Vi havde lige været der i forige weekendt, for at holde min lillebrors fødselsdag, så jeg havde ikke overskud til at skulle side i en bil i 3-4 timer.. IGEN! Så jeg takkede nej tak, og tog istedet hjem til min veninde Julie i næsten hele weekenden. Min weekendt bestod helt præcis af: Fredag til lørdag ved Julies far i Silkeborg, lørdag til søndag ved Julies mor her i lille Horsens og ved middagstid om søndagen tog jeg hjem til min dejlige mormor og morfar og sov. Alt i alt en dejlig weekendt! Her får i så lidt billeder: 
 Julie og jeg

 Vores færdiggjordte smoothies :( 

 I Silkeborg med melon og æblecider, mmm!
 Springvand, og den flotteste solnedgang!

 Ved slusen i Silkeborg, og igen solnedgang..

 Min skønne Julie i Bygholm Park

På vej til Bygholm park

Min weekendt var forresten ikke helt færdig. Mandag var jeg sammen med en af mine virkeligt gode veninder, Louise. Vi var ved stranden og sole os, derefter i Lunden (en park) og spise noget frokost og til slut var vi i biografen! Det var også noget af en dejlig dag!
-Tanker fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar