mandag den 27. august 2012

Min dag, i Intagram billeder

Hej bloggen

Så er den nye uge skydt igang.. knap så fedt, men! Jeg kan gå og glæde mig til at skulle til Paris med årgangen (Lørdag)! Idag har jeg som sagt været i skole, hvor jeg dog først skulle møde klokken 08.45. SKØNT! Det var egentligt planlagt at jeg skulle passe en dreng (Nichlas) idag, og jeg cyklede ind til skolen, op til Forum Horsens, og tilbage til Hatting og finder da en SMS fra hans far, at han havde hentet ham tideligere da han var meget træt. Typisk.. Nå, men da jeg ikke havde andet at give mig til, cyklede jeg en tur ned forbi min mormor og morfar og vi tog i Rema. Billedet med mig, tog jeg for sjov, fordi jeg ingenting havde at lave, så der fik i lige mugligheden for at se lidt af mit gymnastiktøj. Hvordan har jeres dag været? 
-Tanker fra mig. 



På vej hjem fra skole.. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar