mandag den 24. september 2012

Nikon d3200

Hej bloggen.  
Jeg har længe ønsket mit et Nikon d3200, for jeg har hørt en masse godt om det. Det skulle tage fantastiske billder + det kan filme i HD kvalitet! Problemet er bare at jeg ikke har råd til det for tiden.. Jeg har brugt alle mine optjente kontopenge på "lommepenge" til Italien turen i sommers, og alle mine konfirmations penge er også sluppet op da jeg selv skulle betale skoleturen til Paris, da mine forældre var i underskud. Så alt i alt, ingen penge. Men! Her i november måned har jeg fødselsdag, og jeg tror ikke det er svært at gætte hvad der er højst på min ønskeliste! ;) 
Jeg ved godt at jeg ikke blogger så meget for tiden, men jeg har bare så travlt med lektier og mine jobs. Jeg vil blogge så tit jeg kan, men det er ikke sikkert at alle mine inlæg bliver lige gode. Som sagt har jeg ikke noget spejlrefleks kamera, som mange af mine andre veninder. 
-Tanker fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar