tirsdag den 18. september 2012

Praktikant på Aarhus Teater


Hej bloggen!
I sidste uge har jeg været så heldig, at kunne få lov til at være praktikant på Aarhus Teater. Det var super spændende, og meget læreridt da jeg utroligt gerne vil være skuepsiller når jeg engang bliver voksen. Jeg boede hele ugen ved min mors gravide kusine og hendes kærestes lejlighed, og jeg følte mig meget tryg ved dem, og så var det også super hyggeligt! Det første skuespil jeg opserverede var Teaterkoncerten "Mozart". Det er et teater stykke hvor de synger hele stykket igennem, og laver dertil en masse fakter og prøver at fortælle historien ud fra deres fakter. Det andet teaterstykke var "Other desert cities", med Ghita Nøreby. Meget spændende. Der var meget mere teater end sang, og det er jo det jeg er mest intresseret i. Men jeg må indrømme at jeg var meget inponeret af Mozart.
Det var lidt fra min forrige uge, der vil selvfølgelig komme nogle flere indlæg i løbet i ugen ;)
-Tanker fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar