fredag den 19. oktober 2012

Halloween (u)hygge med familien

Halloween er på vej, så hvorfor ikke holde lidt (u)hygge med familien? Jeg var sammen med min skønne familie igår hvor vi hyggede os rigtigt meget. Vi lavede en masse sjove/skræmmende dekotationer til Halloween, så som spøgelser, flagermus, sorte katte og udskårende uhyggelige græskar som står uden for huset og lyser op. Derefter fik vi nogle lækre Halloween muffins som min mor havde bagt. De smagte altså utroligt godt! 


Jeg håber i har en god efterårsferie derude, også selv om den snart er slut.. 
-Tanker fra mig

2 kommentarer:

  1. det ser lækkert ud! gid vi andre havde tid til at hygge om halloween... jeg sparer kræfterne til juletid!

    SvarSlet
  2. jaa.. vi sparer kræfterne til julen! grunden til at vi gjorde det var egentligt fordi, at min tante og kusine kom fra København, og så laver vi altid græskar i efterårsferien. Men i år ville vi gøre lidt ekstra u af det! :D

    SvarSlet