fredag den 23. november 2012

Fødselsdag!!




Hej bloggen!
I går var det min fødselsdag! Jeg blev endelig 15, som jeg har gået og ventet længe på at blive! Jeg er SÅ ked af, at jeg ikke kunne lave et indlæg i går (da det var dér, jeg havde fødselsdag), men jeg havde simpelthen ingen tid. Hele min dag, gik bare utroligt hurtigt. Jeg tog i skole, hvor jeg blev fejret af alle mine skønne venner. Efter skole var min far så dejlig at komme og hente mig, for at kører mig til gymnastik (hvor jeg er hjælpetræner), og til sidst var jeg henne ved min mormor og morfar og blive fejret, sammen med min far og lillebror (min mor er ikke hjemme, hun er i Chicago!), men alt i alt, en DEJLIG dag!! Så snart jeg får tid til det, vil jeg i gang med at lave en video til jer, hvordan jeg laver "fest-krøller". Hvad ville i synes om det? 
-Tanker fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar