torsdag den 9. august 2012

En fantastisk oplevelse!

Hej bloggen.
Ja, så er jeg hjemme igen, og jeg undskylder meget at jeg ikke har haft tid til at blogge. Lige efter jeg var kommet hjem fra skønneste Italien - Riccione, satte vi to dage efter kursen mod Skagen (Vi har en fast campingplads deroppe). Nå, men her har i, i hvert fald nogle billeder fra Italien, og jeg håber i nyder dem (No hate hvis de er lidt utydelige. Billederne er taget med mit digital kamera, da jeg ikke har råd til et spejlrefleks kamera endnu..)

-Tanker fra mig 

 Den største scene i Riccione (her optrådte vi 2 gange)

 Nogle af de fantastiske gymnaster (Belgien)

 FESTIVAL DEL SOLE 

 Workshops.

 Den italienske, og dog så fantastiske is!

Det store fyrværkeri, som den store afslutning. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar