onsdag den 15. august 2012

Klar, parat, SKOLESTART!

Hej bloggen. 

Så er jeg begyndt i skole igen, som i højst sandsynligt også er. Jeg er lige begyndt i 9'ende, hvilket for mig til at tænke: "Wow, hvor blev de 10 år lige af?!" Jeg mener.... jeg går snart ud af folkeskolen. Men så snart 9'ende er slut, så skal jeg jo på efterskole, og det glæder jeg mig usigeligt meget til. Det bliver en "ones in a life time" oplevelse. Men altså, jeg begyndte første skoledag (mandag 13/8) klokken 09.00 - 11.30, så det var lige til at overskue. Dagen efter var lidt mere besværlig med mange lektier og kedelig undervisning. 
Da jeg idag kom hjem fra skole, fik jeg sådan lyst til at bage nogle gulerodsboller. Så jeg fik lavet noget dej, revet nogle guleroder, ind i ovnen på 200 C og vupti! så er der gulerodsboller til alle mand. 
Jeg håber i har haft en dejlig dag, med masser af dejligt solskin. 
 Lillebror og jeg - første skoledag. 




-Tanker fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar