fredag den 26. oktober 2012

En dag med Julie!

Hej bloggen! 
Jeg har i sidste weekendt været sammen med Julie, som jeg har lavet nogle få indlæg med tideligere (Hun har lavet en ny blog, så hvis nogle er intresserede så tjek hendes blog her!). Vi var ude og tage en masse rigtigt gode billeder. Vi var også lidt "crimeridere" da vi tog billeder oppe på en togbane (og samtidigt blev vi pisse skræmte, fordi der pludselig kom et tog direkte imod os. Haha!). Det var rent ud sagt skide sjovt! 










Idag er det fredag, og jeg glæder mig til at skoledagen er overstået, og weekenden står for døren. Jeg skal sove med min kusine Sofie i aften, i morgen skal jeg sove med min veninde Sofie og søndag står den på MAX afslapning og lektier.. Hav en fantastisk weekendt allesammen! 
-Tanker fra mig! 

2 kommentarer:

  1. Wow flotte billeder!!! Er blevet fast læser;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Cecilie, det sætter jeg meget pris på!

      Slet