mandag den 5. november 2012

Mine top 10 ynglingssange


Hej bloggen. Det er noget tid siden at jeg har blogget (det beklager jeg), men jeg har haft utroligt travlt i denne uge! Jeg skal sørge for alle mine mange lektier, + at i næste uge skal jeg sammen med to af mine klassekamerater, have projektuge. Vores emne er arbejdsløshed, men det kommer jeg ind på i et indlæg senere ;)
Anyway.. jeg synes lige jeg ville dele mine 10 ynglingssange med jer!

1. Safe and Sound - Taylor Swift


2. Canonball - Damin Rice

3. Little things - One Direction

4. All Around The World - Justin Bieber

5. Summer Paradise - Simple Plan ft. Sean Paul

6. Got Me Good - Cody Simpson

7. Be The One - Cody Simpson

8. Live While We're Young - One Direction

9. Turn To You - Justin Bieber


10. Helt Min Egen - L.O.C (Liam O'Connor)

-Tanker fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar